--> <$BlogRSDUrl$>

فانوس

بعلت فيلتر شدن وبلاگ فانوس مطالب اين وبلاگ همزمان در اينجا نيز منتشر می‌شود

پيوند به مطالب ديگران

 

وبلاگ‌ها

 

Tuesday, March 15, 2005


ستاد مبارزه با بحران چهارشنبه‌سوری در فانوس
ــــــــــــــ
آرمين راد

با توجه به مشکلات فراوانی که برای ملت غیور و تین‌ایجر پرور ایران در شب چهارشنبه‌سوری به وجود می‌آید و هم‌چنین نظر به این که فشارهای شدید اجتماعی در سال‌های گذشته به صورت ظهور عقده با صداهای وحشت‌ناک مانند بمب، نارنجک، خمپاره، بمب اتم و اورانیوم غنی‌شده خود را نشان می‌دهد و هم‌چنین با عنایت به قطعی شدن کاندیدا شدن لاریجانی به عنوان نماینده‌ی تحجر مدرن و افزایش مجدد فشارها ستاد بحرانی در فانوس تشکیل شد. در این ستاد کلیه‌ی افراد فعال فانوس حضور فعال داشتند و پیش‌نهادهای بسیار مهمی مطرح شد که اهم آن جهت اطلاع ملت همیشه در صحنه (به خصوص امشب) اعلام می‌گردد:

آرمین حزب باد: برای ایجاد امنیت به هنگام پرش از روی آتش به جای آتش از فایروال استفاده کنید. نوع فایروال مهم نیست اما آن را روی استاندارد تنظیم کنید.

سورا ایرانی: برای عبور بچه‌ها می‌توانید فایروال را روی مد trusting قرار دهید. برای عبور اعضای دوره‌دیده و هیجان بیش‌تر نیز آن را در مد tight قرار دهید. امیدوارم عبور از فایروال در مد lock down به سرتان نزند.

سام‌الدین پارسایی: IP کاندیداهای جناح راست و برخی از کاندیداهای سنتی جناح چپ را در قسمت banned address وارد کنید.

س.ع.دشمن‌فلان: IP هاشمی رفسنجانی فراموش نشود.

پارسا ضیایی: آقا این وبلاگستان پوسیده! وبلاگستان چلسیده! من نگران این هستم که نکند این جلسات هفتگی پالتاک آخر کار به چهارشنبه‌سوری برسد و بریزند همه‌ی ما را دست‌گیر کنند. نرم‌افزار پالتاک را باید عوض کرد که دست‌گیری در آن معنی داشته باشد. اصلا پالتاک را سالی یک بار برگزار کنید و آن هم در شب چهارشنبه‌سوری.

آبچینوسک: من یک عکس از یک فایروال توپ گرفته‌ام که برای تشویق مردم به این حرکت خداپسندانه در وبلاگ می‌گذارم.

آلیوپفسک ماکسیموپفسک جهان‌گرد: من این چیزها سرم نیست. من لباس آهنی تنم می‌کنم مثل اون سال‌ها که با بروبچه‌های امپراتوری تو کوچه پس کوچه‌های رم قدیم آتیش درست می‌کردیم مراسم رو برگزار می‌کنیم.

نیما قدیمی: ما تو جبهه هر شب چهارشنبه‌سوری داشتیم. البته معلوم نبود که ما از روی آتش می‌پریدیم یا آتش از زیر ما می‌پرید یا این که ما روی آتش زندگی می‌کردیم یا زیر آتش. اصلا اون جا مساله‌ی اصلی زنده‌ماندن در شب چهارشنبه‌سوری بود. فقط من نمی‌دانم با توجه به مطلق بودن آتش و گرمای کلوین،عقب‌نشینی خدا در برابر آتش تا حد ذات چه معنی‌ای جز این دارد که انسان آزاد است از روی آتش بپرد یا نپرد.

یک درخواست غیر اخلاقی: اگر ناراحت شدید خواستید فحش بدهید لطف کنید به غائبین این جلسه فحش بدهید!!! اوووووچیک همه‌ی دوستان هم هستیم.
--------------------------------------
Comments

 
| Permalink |

وبلاگ گروهى فانوس

دربــاره فانـــوس و فانوســيان

آخرين مطالب فانوس


آرشیو مطالب اخیر فانوس
عنوان مطلب و نام نویسنده

 

سايت هاي خبري

 

سايت هاى شخصى

 

02/01/2005 - 03/01/2005 03/01/2005 - 04/01/2005 04/01/2005 - 05/01/2005 05/01/2005 - 06/01/2005

تماس با ما

- هر گونه برداشت مطلب و يا نقل‌ قول از نوشته‌هاى فانوس در سايت‌ها يا وبلاگ‌هاى ديگر با ذکر مأخذ و حتى المقدور دادن لينک به مطلب مجاز خواهد بود.

- ديدگاه‌هاى فکرى نويسندگان محترم فانوس لزوماً منعکس کننده آرا گردانندگان وبلاگ گروهى فانوس نيست.

- با ارسال مقالات و نيز مشارکت در تبادل نظرها و بحث ها به پربار شدن محتواى وبلاگ خود «فانوس» يارى رسانيد. فانوس متعلق به همه علاقمندان آينده ايران است.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

NOQTE

بازگشت به صفحه اصلى